sadlybuttrue

Direktlänk till inlägg 6 januari 2014

Novell

Av Sad - 6 januari 2014 15:20

Hej jag tänkte göra en novell bara så ni vet , ingenting i novellen har hänt !

#Novell #onedirection #justin

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej jag är en flicka på 17 vårar och bor i london

jag har långt brunt lockigt hår,

Och gröna ögon

idag är det min födelsedag jag älskar Justin Bieber men mina vänner är ju lite mer för

one direction. Det är inte så att jag hatar dom.. Jag bara inte gillar dom.

Klockan är 7 och jag väntar på mina föräldrar låtsas sover ju så klart men vem gör inte det? Iallafall så hör jag mamma och pappa komma upp för trappan dom sjunger

-Happy birthday to you Happy bitrrhtday dear Jenna 

oj glömde jag berätta vad jag heter? Vad tokigt jag heter iallafall jenna

dom öppnar min dörr och jag reser mig långsamt upp och skriker

- buuuuu 

mamma svarar: gumman det är vi som ska skrämma dig 

jag har ju aldrig fattat det där haha 

-jag Älskar er.

mamma svarar: gumman vi älskar dig mer öppna din present nu

mamma ger mig ett kuvert jag öppnar det och ser biljetter jag tänkte omg! Justin Bieber biljetter men nejdå... Jag öppnar och ser one direction biljetter...

vill ni ha mer?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sad - 10 januari 2014 08:11

Omg jockiboi kommer till min skola idag

Av Sad - 8 januari 2014 11:26


Hejsan det är broken tänkte visa en bild på min skola eller hallen har fett trök //broken ...

Av Sad - 8 januari 2014 08:05

Hej tänkte säga att fick nyss reda på att jockiboi ska komma till min skola omg!!!! Och idag är det första dan i skolan hoppas jag kan lösa det här anonyma på ask ? ...

Av Sad - 7 januari 2014 15:38

Hej alla underbara läsare i love you så mkt!!  Önskar bara att det fanns mer som er vi vill inte tjatat om vårt liv men det är för mycket broken är min syrra , det är hon som har diabetesen! Men att folk ens vågar fakin säga ta livet av dig.. Vill ...

Av Sad - 6 januari 2014 23:04

Ni ska veta att jag är människa!!!!??? we are only humans jag orkar inte med att vissa ska hacka på mig och min diabetes det är för mycket!  Jag orkar inte diabetes,brist på D-vitamin, stor sköldkörtel det räcker vill säga en sak till alla underb...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Ska vi berätta till en vuxen
 Gör det !
 Nej
 Det är nog bättre
 Mår du bra? Aldrig

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Hej och välkommen till vår underbara blogg hoppas du gillar den vi är 3 tjejer eller som vi kallar oss SAD..

Ovido - Quiz & Flashcards